sunnuntai 25. elokuuta 2013

Kiitos ja anteeksi!

Tiedän jo tässä vaiheessa, että blogiani tullaan niin tuomitsemaan kuin fanittamaankin.

Viime keväästä alkaen elämäni ovat täyttäneet vieraiden miesten hyväilyt. Olen antanut. Minua on käytetty, mutta missään vaiheessa en ole ollut uhri enkä hyväksikäytetty. Olen ollut eroottinen nautiskelija ja kaikki on tapahtunut mieheni luvalla. Mieheni on ns. aisuri. Hän kiihottuu suunnattomasti siitä, että saa jakaa minut yhden tai jopa useamman miehen kanssa.

Alussa pyristelin kaikkea tätä vastaaan. Meillä on lapsia sekä pitkä suhde, josta voisi käyttää luonnehdintaa "onnellinen."

Jotenkin kuitenkin mieheni sai minut vakuutettua siitä, että paneminen vieraiden miesten kanssa tekee hyvää sekä minulle, että hänelle, joten tällä tiellä ollaan.

Olen aisurin vaimo ja harrastanut vuoden 2013 huhtikuusta enemmän ja useamman kanssa seksiä kuin ennen avioliittoani. Olen aina kirjoittanut päiväkirjaa, jonka perusteella palaan tapahtumiin. Tule mukaan lukemaan ja kommentoimaan jos sinua kiinnostaa melko tavallisen, keski-ikäisen naisen kokemukset ja seksuaalisuuden uudesti syntyminen tässä kehossa.

4 kommenttia:

  1. sais oman vaimon houkuteltua samaan..

    VastaaPoista
  2. Sinun kannattaa miettiä, että mitä haluaisit kokea ja miksi.
    Mieti myös mitä tämä teema tarjoaisi parisuhteelleene pitkällä tähtäimellä.

    Mieti siis mitä ja miksi, sekä juttele vaimosi kanssa asiasta avoimesti, painostamatta. Oleellista on, että sinun tulee kyetä puhumaan asiasta avoimesti kumppaniisi luottaen ja sinun pitää pystyä tuomaan esille konkreettisesti mitä tilanne tarjoaisi sinulle. Sellainen: "olis vaan niin kiihottavaa" ei riitä.

    Lisäksi suosittelen, että hellit vaimoasi ja teet hänestä haluttavan ihan joka päivä. Henkinen ja fyysinen tasapaino on hyvä olla kunnossa ennen kuin tällaista lähtee ehdottelemaan. Aisurius on hyvän parisuhteen jalostettu muoto!

    VastaaPoista
  3. Tuossa kommentin vastauksessasi on kiteytetty hyvin, tärkeimpiä asioita. Kaikki eivät vain pysty puhumaan asioista avoimesti, tai yleensäkään niin että molemat ymmärtävät asian samalla tavalla. Jos parisuhteessa on jo särö, ei se ainakaan parane, heikkenemisen mahdollisuudet ovat silloin suuremmat. Olen siis samaa mieltä Janitan kanssa perusteista, arvelen jopa ymmätäväni.
    Pohjmies

    VastaaPoista
  4. Voi kuinka ihanaa löytää tällainen blogi ja lukea kokemuksistanne. Itse olen uusi aisurin vaimo ja hottis, meillä alkanut tämä sama harrastus tänä kesänä. Elämäntilanteemme on melko samanlainen teidän kanssa. Olemme aloittaneet varovaisesti ja tällä hetkellä kokemuksia on kertynyt kahden miehen kanssa. Tarinasi ovat äärimmäisen kiihottavia ja olisi kiva lukea näitä enemmänkin... Olet varmasti löytänyt myös foorumin nimeltä pumpernikkeli jossa on alan harrastajia, aivan ihana keskustelupaikka jonne itse olen kirjautunut myös. Kiitos Janita! Tämä blogi on suosikkilistallani jatkossa.

    VastaaPoista